personal site: www.corazonlibre.gr
L’appareil photographique est pour moi un carnet de croquis, l’instrument de l’intuition et de la spontanéité, le maître de l’instant qui, en termes visuels, questionne et décide à la fois. Pour « signifier » le monde, il faut se sentir impliqué dans ce que l’on découpe à travers le viseur.
Henri Cartier-Bresson
Μήπως ειναι σε κανά περίεργο bitrate που το nero δεν μπορεί να διαχειριστεί? Ή μήπως, αν και mp3, χρειάζεται κανά περίεργο codec?
Παρεμπιπτόντως, έχεις δοκιμάσει κάτι άλλο πέρα από το nero για εγγραφή cd? Υπάρχουν ένα κάρο αξιολογότατα freeware προγράμματα που κάνουν την ίδια δουλειά, και είναι και ελαφρύτερα και με λιγότερα άχρηστα συμπαρομαρτούντα
Πχ για windows πολυ'καλό είναι το infrarecorder
L’appareil photographique est pour moi un carnet de croquis, l’instrument de l’intuition et de la spontanéité, le maître de l’instant qui, en termes visuels, questionne et décide à la fois. Pour « signifier » le monde, il faut se sentir impliqué dans ce que l’on découpe à travers le viseur.
Henri Cartier-Bresson
Κάτι μου θυμίζει αυτό... μήπως αυτά που σου βάζει Χ είναι κάτω από 128 kpbs;
Όλα όσα περιγράφουμε έγιναν, αλλά τίποτα δεν έγινε όπως τα περιγράφουμε.
Μπα Μιχάλη 128 είναι, τι να πω δεν ξέρω
Anyway θα δοκιμάσω και το πρόγραμμα που λέει ο μπίλυ.
Thanks![]()
Henri Cartier-Bresson
Ελίζα, για δοκίμασε να τα γράψεις σε άλλο αρχείο και με αγγλικούς τίτλους και μετά να βάλεις τον νέρωνα να τα κάψει από εκεί.
(Το σιχαίνομαι το 8, όλο κολλήματα και παραξενιές είναι με το σβίστα αλλά άμα δουλεύει ....)
Dimitri